پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





بهترین متن برای تبلیغات پیامکی

1403-03-30 20:41:36 22  0  0

بسیاری از مشتریان ما همواره با این سوال مواجه هستند که بهترین متن جهت ارسال در سامانه پيام کوتاه و نمایندگی پیامک جهت جذب موثر مشتری بیشتر و افزایش درامد چیست؟

تیم ما در پیام رسون اینجا قصد دارد تا نکاتی رو جهت افزایش بازده تبلیغات انبوه پیامکی خدمت شما مشتریان ارائه دهد باشد پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی : 

1- در متن پیام انبوه ارسالی پیشنهادات ویژه به همراه مدت زمان محدود بگنجانید:
از دیدگاه روانشناسی تعیین مدت زمان محدود جهت استفاده و یا ارائه هر خدمت در طرف مقابل ایجاد انگیزه جهت استفاده از آن خدمت می کند .

توجه داشته باشید که وجود این دو عامل در کنار یکدیگر به صورت همزمان لازم و ضروری می باشد و فقدان هر یک موجب کاهش بازده پیامک انبوه ارسالی میگردد.

ما در سامانه پيام کوتاه شیراز و نمایندگی پیامک شیراز (پیام رسون) به طوره ویژه شاهد عملکرد و تاثیر این دو عامل می باشیم.

به عنوان مثال :

در ازای هر خرید بالای 500،000 ریال تا ساعت 21 یک عدد .... به عنوان هدیه از ما دریافت نمایید.

 

2- ارزشمند بودن محتوای پیامک تبلیغاتی ارسالی:
محتوای پیام کوتاه ارسالی و تاثیر آن برروی مخاطب مسئله بسیار مهمی می باشد و شما کاربران باید همواره در متن های پیام کوتاه ارسالی به این مهم توجه نمایید.

به طوری که تمامی اهداف خود را به طور خلاصه جهت ترغیب مشتری بیان نموده و تاثیرگزار ترین جملات را انتخاب نمایید.

ارسال زمانبندی در پیام کوتاه ارسالی و همچنین قائل شدن امتیازات ویژه برای مشتریان سابق باعث افزایش خشنودی مشتریان و همچنین تمایل ادامه همکاری آن ها با شما و معرفی شما به دیگران میگردد.

 

3- در اطلاع اخبار مهم به مشتریان خود پیش قدم باشید :
همواره به این نکته توجه کنید که باید احترام متقابل با مشتریان را رعایت نمایید و هر گونه وقفه و یا اتفاق خاص را با آن ها مطرح نمایید تا تمایل مشتریان در ادامه همکاری با شما افزایش یابد.

سامانه پيام کوتاه و نمایندگی پیامک شیراز همواره در راستای احترام به مشتریان این مهم را با پیام های انبوه به مشتریان خود اعلام مینماید.

 

 

پیام رسون 

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی منحصر بفرد راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی سامانه پيام کوتاه و نمایندگی پیامک شیراز می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی مدرنی را تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری نمایند و راهکار های نوین را در اختیار شما قرار دهند.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 خرداد 1403برچسب:, توسط smsreson

ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند که مثل بمب خبری در باشگاه پرسپولیس منفجر شد ابعاد عجیب و غریبی پیدا کرد و حتی ماجرای انتخاب سرمربی جدید برای این تیم را تحت تاثیر قرار داد.
صبح 30 خرداد برای پرسپولیسی‌ها صبح خوبی نبود چرا که با شنیدن خبر فسخ قرارداد بیرانوند دوباره همه آنها یاد اتفاقات عجیب سال گذشته افتادند.
درست یک سال قبل بیرانوند با فسخ قرارداد خود با پرسپولیس تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفت اما دوباره به باشگاه خودش برگشت و قرارداد تازه‌ای منعقد کرد تا برای یک قهرمانی دیگر در اختیار سرخ‌ها باشد؛ اتفاقی که در نهایت طی یک کورس میلیمتری با آبی‌ها رخ افتاد و بیرانوند هم بخشی از این قهرمانی دراماتیک و تاریخی شد.
پرسپولیس 12 خرداد قهرمان لیگ برتر شد اما 18 روز بعد بیرانوند قرارداد خود با باشگاهش را فسخ کرد تا درویش و همراهانش در تیم مدیریتی باشگاه را وارد یک چالش تازه کند تا جایی که بخش مهمی از جلسه هیئت مدیره باشگاه در روز چهارشنبه به همین موضوع اختصاص یافت.
بعد از فسخ قرارداد بیرو با پرسپولیس، وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به اینکه بیرو تمام مطالبات خود را دریافت کرده فسخ قراردادش وجاهت قانونی ندارد اما ساعاتی بعد تصویر بندی که به عنوان الحاقیه در قرارداد بیرانوند گنجانده شده و به او اجازه داده تا قراردادش را فسخ کند منتشر شد تا مشخص شود بیرو سرخود و اشتباهی فسخ نکرده و با علم به اینکه قادر به فسخ قرارداد هست این کار مهم را رقم زده است.
با این‌حال این الحاقیه یک نکته مهم دارد و آن اینکه مربوط به قرارداد فصل اخیر بیرانوند است. درست یک سال قبل بعد از فسخ قرارداد بیرانوند، او با پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا کرد و حالا او تمام مطالباتش بابت این قرارداد را دریافت کرده است.

 

 

باشگاه پرسپولیس اخیرا در دو فقره چیزی حدود 6.7 میلیارد تومان به علیرضا بیرانوند بابت باقی‌مانده مطالبات و قراردادش پرداخت کرده و این بازیکن تمام مطالبات و آپشن‌های قرارداد این فصل خود را دریافت کرده است.
ناراحتی بیرانوند از مسئله حساب کردن پاداش‌ها در کل مطالبات هم از این جهت بر او مشخص شد که باشگاه تمام مطالبات او را پرداخت کرد. موضوع مهمی که باعث شد بیرانوند یک روز قبل از فسخ قراردادش با متنی اعتراضی در یک استوری به مسئله محاسبه پاداش‌ها در بخشی از مطالبات‌شان اشاره کند از این قرار است که باشگاه در طول فصل پاداش تک تک بردهای پرسپولیس را به بازیکنان و مربیان پرداخت می‌کرد اما از آنجایی که اعلام کرده بود نمی‌تواند جدا از قرارداد پاداش دیگری بدهد تمام این پاداش‌ها را جزئی از آپشن قرارداد بازیکنان محاسبه کرده است.
هر بازیکن و مربی در مجموع می‌تواند به اندازه 20 درصد مبلغ قراردادش از باشگاه پاداش دریافت کند که آپشن‌های بیرانوند مربوط به سه آیتم قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و رضایت مدیرعامل بوده که چیزی حدود 400 میلیون تومان آن بابت بردهای تیم بوده و از کل رقم آپشن‌های این بازیکن و البته بقیه نفرات کسر شده که مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها هم قرار گرفته است. 
با این حال تنها نکته‌ای که شاید می‌تواند بیرانوند را امیدوار کند یا مدرکی داشته باشد که از فسخ قراردادش مطمئن کند اینکه او طبق محاسبات خودش تمام مطالبات فصل اخیرش را دریافت نکرده باشد در حالی که باشگاه بر این باور است تکه مام مطالبات این فصل او پرداخت شده و فسخ بیرو وجاهت قانونی ندارد.
در مجموع با توجه به اتفاقات رخ داده و وویس بیرانوند که در فضای رسانه‌ای منتشر شده حتی اگر فسخ قرارداد او با پرسپولیس دارای وجاهت قانونی نباشد و او مجبور به بازگشت به تیمش شود شاید با در نظر گرفتن شرایط او  مجبور به جدایی شود چرا که خودش هم جایی در وویس می‌گوید دیگر باز نخواهد گشت.
از اسپارتاک مسکو هم به عنوان مقصد احتمالی این دروازه‌بان ملی پوش یاد می‌کنند. اتفاقی که اگر فسخ قرارداد این بازیکن تایید نشود حتی شاید به صورت قرضی اتفاق بیفتد هر چند از دست دادن این دروازه‌بان باکیفیت که به سختی می‌توان جانشینی در حد او پیدا کرد پرسپولیس را در تنگنا قرار می‌دهد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 خرداد 1403برچسب:, توسط smsreson

کسب درآمد با نیچ مارکت

1403-03-26 13:49:45 15  0  0

اگر وارد بازار جدیدی شدید و میخواهید محصولاتتان را به دیگران عرضه کنید و با چالش این موضوع روبرو شدید که چگونه با رقبای بزرگ تر و قوی تر خود رقابت کنید پیشنهاد میکنم تا با سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را با نیچ مارکت آشنا کنیم و به شما یاد دهیم که چگونه مسیر خود را از رقبایتان جدا کنید و نگران نبود مشتری برای کالای خود نباشید . پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

نیچ مارکت چیست ؟: 

شاید این جمله به گوش شما هم خورده باشد: «محصول ما مشتری‌های خاص خود را دارد»! در‌واقع برخی کسب‌وکارها برای بالا بردن میزان فروش تصمیم می‌گیرند تمرکزشان را روی یک بخش از بازار بگذارند و به نیازهای گروه خاصی از مشتریان پاسخ دهند. با این کار شما در یک بازار بزرگ می‌توانید منحصربه‌فرد باشید و مخاطبان شما را با یک محصول یا خدمت خاص بشناسند. به این مدل از تمرکز خاص کسب‌وکارها بر بخش کوچکی از بازار نیچ مارکتینگ می‌گویند .

نیچ مارکت یا همان «گوشه‌ی دنج بازار» بخشی کوچک از بازاری بزرگ‌تر است که نیازهای خاص خود را دارد و به‌نوعی با آن بازار بزرگ‌تر متفاوت است. مثلاً بازار رایانه‌ها بازاری بزرگ است، اما بازار رایانه‌های دانش‌آموزی یا مخصوص بازی که انواع مختلفی از ملزومات سیستم را بر اساس نیاز مشتریان شامل می‌شوند، نیچ مارکت آن بازار بزرگ هستند. 

 

 

 

مزایای نیچ مارکتینگ چیست؟
بهره‌گیری از استراتژی نیچ مارکتینگ مزایای زیادی به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رقابت کم در حوزه تخصصی، فهم بهتر بازار هدف و بازاریابی ساده‌تر برای حوزه تخصصی اشاره کرد. البته در همین مقاله که در سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسیده است با جزئیات بیشتری به بررسی مزایا و معایب نیچ مارکتینگ خواهیم پرداخت.

 

- رقابت کم در نیچ مارکتینگ:
اگر زیرشاخه‌ای مانند موارد بالا را انتخاب کنید، با بازار اشباعی روبرو نخواهید بود و افراد مختلف مشکلی برای بازار انتخابی شما ایجاد نخواهند کرد چراکه گمان نمی‌کنند این بازار به اندازه کافی بزرگ باشد. همچنین، شرکت‌های بسیاری هستند که پول زیادی برای سرمایه‌گذاری روی بازارهای بزرگ دارند و چه بهتر که اجازه دهید آن‌ها این کار را انجام دهند و از حوزه تخصصی شما غافل باشند.

 

- فهم بهتر بازار هدف:
از موارد ضروری در نیچ مارکتینگ و سایر روش‌های بازاریابی ( مانند تبلیغات اس ام اسی )  باید به شناخت دقیق مشتری و مخاطب اشاره کرد. زمانی که تمرکز خود را بر روی یک بازار هدف قرار دهید، با عمق و جزئیات بیشتری به خصوصیات جامعه‌شناختی بازار هدف خود می‌پردازید و فهم بهتری از نیازهای مشتریان خود بدست می‌آورید.

 

- کسب مهارت در حوزه تخصصی:
زمانی که یک حوزه تخصصی را انتخاب می‌کنید، به مرور در آن حوزه اطلاعات بیشتری کسب می‌کنید و به همین ترتیب، مهارت شما نیز در آن شاخه بیشتر می‌شود. افزایش مهارت در حوزه تخصصی سبب جذب بیشتر مشتریان بالقوه به وب‌سایت و سایر کانال‌های بازاریابی شما می‌شود. از جمله امتیازاتی که کسب مهارت تخصصی به همراه دارد باید به کسب اعتبار بیشتر و معرفی شدن توسط سایر افراد اشاره کرد.

 

- سادگی در بازاریابی برای بازار هدف:
اگر شاخه وسیعی مانند «کاهش وزن» را انتخاب کنید، نیاز به صرف زمان و هزینه بسیار زیادی دارید تا به مخاطب مورد نظر خود دست پیدا کنید. به همین دلیل، استفاده از بازارهای بزرگ، انتخاب مناسبی برای بیشتر دیجیتال مارکترها نیست چراکه به طور معمول این افراد بودجه، زمان و منابع محدودی در اختیار دارند. به دلیل همین محدودیت‌ها نیز اجرای استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای این افراد با مشکل روبرو خواهد شد.

 

 

معایب نیچ مارکتینگ :
نیچ مارکتینگ علاوه بر داشتن مزایای بسیار زیاد، معایبی نیز دارد که در زیر به توضیح جداگانه هر کدام میپردازیم . 

 

- نرخ پایین بازگشت سرمایه:
زمانی که در یک زیرشاخه تخصصی کار می‌کنید، جامعه هدف شما نیز کوچکتر می‌شود. همین موضوع بر نرخ بازگشت سرمایه نیز تاثیرگذار خواهد بود و به همین ترتیب، هزینه کمتری هم برای تبلیغات در اختیار خواهید داشت.

 

- شانس کم بقا:
به طور قطع زمانی که استراتژی بازاریابی شما تنها محدود به نیچ مارکتینگ باشد، شانس کمتری هم برای بقا در این حوزه وجود خواهد داشت.

 

- موفقیت کوتاه‌مدت:
با توجه به ماهیت نیچ مارکتینگ و جامعه محدود آن، در برخی کسب‌وکارها نمی‌توان یک خدمت یا محصول خاص را به طور مداوم عرضه کرد و همین امر در درازمدت، کسب سود را با مشکل مواجه می‌کند.

 

 

 

نحوه پیدا کردن مشتریان و مخاطبان هدف در نیچ مارکت :
راه‌های مختلفی برای پیدا کردن مشتریان نیچ مارکت وجود دارد. این راه‌ها بسته به موضوع نیچ انتخابی شما و گستردگی آن ممکن است متفاوت باشد. در ادامه شما را با چند راهکار برای پیدا کردن مخاطبان بازاریابی گوشه‌ای آشنا خواهیم کرد.

 

1- موقعیت جغرافیایی:

در این مدل کسب‌وکارها نیچ مارکتینگ و مخاطبان هدف خود را بر‌اساس موقعیت مکانیشان انتخاب می‌کنند. به‌عبارتی در این حالت به مشتریان در یک موقعیت جغرافیایی خاص خدمات عرضه می‌شود.( همانند تبلیغات پیامکی که میتوان از ارسال پیامک منطقه ای یا ارسال انبوه پیامک به محله استفاده کرد . ) 

 

2- جمعیت‌شناسی:

شناسایی فاکتورهایی همچون جنس، سن، میزان تحصیلات، میزان درآمد، سمت شغلی و طبقه اجتماعی معیار مناسب و خوبی برای پیدا کردن مخاطبان و انتخاب نیچ مارکت است.

 

3- روانشناسی:

در شناسایی مشتریان برای نیچ مارکت بر‌اساس ویژگی‌های روانشناختی به مواردی همچون ویژگی‌های شخصیتی، عادت‌ها، سبک زندگی، سرگرمی‌ها یا گرایش سیاسی‌شان توجه می‌شود. به کمک قیف فروش و با بررسی مراحل شناسایی تا تبدیل مخاطب به مشتری نیز می‌توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید. به‌این‌ترتیب جزئیات بیشتری از مخاطبانمان خواهیم داشت و بهتر می‌توانیم آن‌ها را بشناسیم.

 

4- نوع محصول:

برخی مشتریان به‌دنبال مکانی هستید که به‌طور تخصصی یک محصول یا خدمت را عرضه کند. مثلا خرید چای از یک فروشگاه تخصصی جذابیت بیشتری برای مشتریان به‌نسبت خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا سوپر مارکت دارد.

 

5- قیمت:

در این بخش کسب‌وکارها مشتریان را بر‌اساس میزان درآمد انتخاب می‌کنند و قیمت محصول یک فاکتور مهم در نیش مارکت محسوب می‌شوند. به‌عنوان مثال کمپانی رولکس تمرکز خود را بر طراحی محصولات لوکس و جذب مشتریان ثروتمند گذاشته است.

 

 

 

پیام رسون : 

مهم است پیش از راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی، میزان موفقیت آن را بسنجید. یعنی تعداد احتمالی مخاطبینی را  موردهدف‌تان هستند، درنظر بگیرید و مشخص کنید که آیا جمعیت‌شان خیلی کم است یا تعداد قابل‌قبولی دارند. شاید نیچ مارکتینگ در نگاه اول مشکل به‌نظر برسد، اما اگر مخاطبین هدف خود را بشناسید و محتوای خود را برای آن‌ها شخصی‌سازی کنید، تعامل موفقیت‌آمیز با افراد مناسب دشوار نخواهد بود.

یکی از راه های جذاب بازاریابی که میتواند در راستای نیچ مارکت موفقیت آمیز باشد تبلیغات پیامکی با استفاده از پنل پیامکی است که افراد در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند سعی میکنند از تبلیغات پیامکی برای کسب و کارشان استفاده کنند چراکه هم خیلی راحت و آسان است و هم از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خصوصا اگر پنل پیامکی را از سامانه پیام کوتاه شیراز تهیه کنند چراکه میتوان گفت از کمترین تعرفه پیام کوتاه ایران استفاده میکنند . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 خرداد 1403برچسب:, توسط smsreson

طیف رادیکال و هسته سخت جریان اصلاحات به‌صورت مستمر فشارهای مختلفی را به پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد می‌سازد.

بنا بر اخبار دریافتی، طیف رادیکال و هسته سخت اصلاحات که بنا بر گفتگوهای درونی خود آمادگی حضور در انتخابات ریاست جمهوری را نداشتند، تلاش دارند که راهبردهای پزشکیان را آنان تجویز کرده و مدیریت ستادهای انتخاباتی وی را نیز به دست بگیرند، اما این اقدام با مقاومت این نامزد انتخاباتی روبه‌رو شده است، پزشکیان معتقد است که سرریز کردن رادیکالیسم به ستاد او از ظرفیت اجرایی او بالاتر است و ممکن است سیاست‌گذاری‌هایش را به انحراف بکشد.

پزشکیان تاکنون در برابر فشارهای رادیکال مقاومت کرده و بنای تعریف خود به‌عنوان یک هویت مستقل دارد، در آن‌سو هسته سخت اصلاحات می‌کوشد به‌زعم خود با فشار به پزشکیان این محورها را وارد عرصه رقابت انتخاباتی کرده و تصریح کند که حضور پزشکیان در انتخابات به دلیل پیگیری همین مطالب و تبدیل آن‌ها به کمپین فشار علیه حاکمیت بوده است.

تأملی برکنش‌های سیاسی- انتخاباتی هسته سخت جریان اصلاحات بیانگر آن است که آنان همچنان بر راهبرد اصلاحات بنیادی تأکید داشته اما به لحاظ تاکتیکی تغییراتی را در برنامه‌های خود لحاظ کرده‌اند. تصریح بر پرهیز از بیان مطالب توده‌ای و انتقاد از فاصله‌گیری از ادبیات نخبگانی و انتقاد از محور شدن گفتمان عدالت در برابر گفتمان خشونت‌طلب هسته سخت اصلاحات ازجمله مواردی است که این روزها سعی دارند بر پزشکیان تحمیل کنند.

بررسی‌ها در این زمینه نشان می‌دهد که آنان در وهله نخست تلاش می‌کنند که تأیید صلاحیت پزشکیان را در چارچوب گزینه جبهه اصلاحات معنادهی کرده و در گام دیگر تصریح کنند که این تأیید صلاحیت ناشی از نقش محوری خاتمی در تحریم انتخابات ۱۴۰۰ و موفقیت مقاومت مدنی هسته سخت اصلاحات بوده است.

رادیکال‌های جریان اصلاحات با تعریف این پیش‌زمینه اما ضمن تلاش برای به سیطره درآوردن ستادهای پزشکیان از دیگر سو می‌کوشند تا از فرصت انتخابات در چند جهت بهره‌برداری کنند.

در همین رابطه اما علیرضا علوی تبار طی یادداشتی با تأکید بر جدی گرفتن فرصت انتخابات ریاست جمهوری از ضرورت همسوسازی بهبود خواهی حکومتی و جنبش اجتماعی برای رسیدن به توافق ملی برای دگرگونی مسالمت‌آمیز سخن به میان آورده و از شیفت از تغییرات بزرگ به تغییرات کوچک برای رسیدن به اهداف راهبردی رونمایی می‌کند.

علوی تبار در این زمینه تأکید می‌کند:

نظام اداره امور عمومی در ایران، نظامی ایستا و فاقد کشمکش و تعارض درونی نیست. اگر تغییری در بخشی از این نظام (سیستم) اتفاق بیافتد، هماهنگی میان بخش‌های مختلف را دچار اختلال می‌کند و مانع می‌شود که هر بخشی با «بازتولید» خود در بخش‌های دیگر مشکلات را تثبیت کرده و تداوم ببخشد. به‌علاوه دگرگونی در یک بخش از سیستم به انتقال دگرگونی به بخش‌های دیگر یاری می‌رساند. به بیان روشن‌تر یک تغییر (حتی کوچک) در شرایط یک سیستم پویا و دارای تعارض درونی، می‌تواند به تغییرات بیشتر و بزرگ‌تر منجر گردد؛ بنابراین از هر تغییری، حتی کوچک، باید استقبال کرد.

 


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر بهره‌گیری از فرصت انتخابات برای «احیای گفتمان جمهوریت» ، معتقد است، فعالیت در این انتخابات می‌تواند به فرصتی برای آموزش و تقویت اعتمادبه‌نفس «جمهور» تبدیل شود. با پیروزی در این انتخابات می‌توان «امید» را بازسازی کرد و از مردم منفعل و درمانده، شهروندانی ذی‌حق و مسئول ساخت. باید به مردم آموخت که خشم چیزی را تغییر نمی‌دهد، تلاش است که به دگرگونی منجر می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر اینکه تغییر را می‌توان از حوزه‌هایی شروع کرد که مقاومت کمتری در آن‌ها وجود دارد، می‌نویسد، می‌توان به‌جای تغییرات پرسروصدا، به تغییرات کوچک اما ماندگار اندیشید. این کار نیازمند اداره جمعی امور است. تصور این را که می‌توان از طریق انتخابات پیشرو به همه اهداف رسید، باید کنار گذاشت؛ اما این انتخابات را باید جدی گرفت و با مشارکت در آن‌هم خودمان را ارتقاء دهیم، هم گفتمان سیاسی را و هم زمینه‌ساز دگرگونی‌های آهسته و پیوسته آینده شویم.

گفتنی است تأمل بر دیدگاه‌های علوی تبار بیانگر آن است که؛

۱- اصلاح‌طلبان ساختاری در اقناع افکار عمومی حامیان خود دچار مشکل حاد شده‌اند. اینان در شرایطی از راهبرد مشارکت مشروط و اینک از مشارکت در انتخابات سخن به میان می‌آورند که چند ماه پیش در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات را تحریم کرده بودند. حال بدنه این جریان این پرسش را مطرح می‌سازد که در چند ماه گذشته چه اتفاقی افتاده است که اصلاح‌طلبان از تحریم به مشارکت در انتخابات رسیده‌اند؟

 

۲- اصلاح‌طلبان رادیکال با دست‌کاری حقیقت می‌کوشند تا طی یک فرار به جلو و دستاورد سازی مشارکت امروز و تأیید صلاحیت پزشکیان را مرهون تحریم انتخابات مجلس از سوی خاتمی معنادهی کنند. این در شرایطی است که شورای نگهبان همان شورای نگهبانی است که طبق قانون عمل کرده و این بار کاندیدای موردحمایت اصلاح‌طلبان قرارگرفته که شعار اصلاحات ساختاری و بنیادی سر نداده و اتفاقاً به دنبال فاصله‌گذاری با رادیکال‌های اصلاحات است

۳- آن‌گونه که از نوشته علوی تبار برمی‌آید هسته سخت جریان اصلاحات همچنان راهبرد خود را بر اصلاحات ساختاری و بنیادی استوار کرده اما در حوزه تاکتیکی بنا دارد تا از ظرفیت انتخابات بهره‌گیری کرده و به‌سوی گام‌های کوچک اما با دستاوردهای قابل برآورد شیفت نماید.

این شیفت هسته سخت اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنان به دنبال آن هستند که خود را محدود به امر سیاسی نکنند. به تعبیری آنان تلاش خواهند کرد توسعه در امر اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای و ... را نیز دنبال نمایند. هسته سخت اصلاحات همچنین تا اطلاع ثانوی به دنبال ایده گیدنزی است که می‌گوید، گسترش و تعمیق آگاهی‌های میانی در جامعه منتهی به ایجاد فضا، توسط مردم می‌شود!


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 خرداد 1403برچسب:, توسط smsreson

مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت:تا پایان سال تمامی کالا‌ها باید شناسه دار و این موضوع الزام اور است.

حمید محله‌ای مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت:براساس ماده ۱۳ قانون قاچاق کالا و ارز آیین نامه مربوطه، وزارت صمت موکلف شد تمامی کالا‌ها باید دارای شناسه باشند و این موضوع برای ۸ هزار سر فصل اغاز شده است و همچنین اخیرا در اطلاعیه‌ای که اعلام شد ۶۸ تعرفه جدید هم به این موضوع اضافه شده است.
او تصریح کرد: همچنین قرار است تا پایان سال تمامی کالا‌ها باید شناسه دار شوند و این موضوع الزام اور است این موضوع شناسه به این دلیل مطرح شد که واردات کالا منووط به شناسه کالا است چرا که این موضوع در تجارت داخلی و خارجی حائز اهمیت است.
مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت اضافه کرد: بر این اساس با طرح شناسه کالا، کالایی که وارد کشور می‌شود شفاف است که چه نوع کالایی می‌باشد و از این طریق زنجیره تکمیل هم متوجه این موضوع خواهد شد که کالای خریداری شده دارای چه نوع مشخصاتی خواهد بود، شناسه کالا شفافیت را در زنجیره تکمیل ایجاد می‌کند و این موضوع باعث شفافیت در تجارت‌های جهانی نیز خواهد شد به طوری که تظمین کیفیت کالا خواهد شد.

 

 

محله‌ای تصریح کرد: بنابراین ما همه زنجیره را در نظر گرفته و تحت رصد داریم، و در مجموع طرح موفقی بوده و باعث شده به وفور کالا را تمامی شبکه‌های توزیع ببینیم و همچنین بررسی آمار‌ها افزایش سطح تولید داخلی نسبت به سال‌های قبل را نشان می‏دهد و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این حوزه موفقیت نسبی را داشته است.
 او گفت: برای همه گروه‌های کالایی شناسه عمومی صادر شده است همچنین یک شناسه اختصاصی هم وجود دارد که تولیدکننده و واردکننده خودش باید نسبت به الصاق آن اقدام کند و اگر اکنون کالایی بدون شناسه در بازار موجود است به دلیل کوتاهی تولیدکننده و واردکننده است.
مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت تصریح کرد: یکی از کاربرد‌های مهم شناسه کالا جلوگیری از خلاف و یا بد اظهاری است که بعضا در تعرفه کالا‌ها اعلام می‌شود است به طوری که دیده شده برخی از کالا‌ها واردات ان ممنوع بوده ولی با نام دیگری وارد کشور می‌شده است که با شناسه کالا شفافیت آنها مشخص می‌شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 26 خرداد 1403برچسب:, توسط smsreson

نقش پنل پیامکی در اینستاگرام مارکتینگ

1403-03-18 19:22:54 51  0  0

اینستاگرام با 1 میلیارد و 180 میلیون کاربر فعال ماهانه، به عنوان چهارمین شبکه اجتماعی محبوب و پر‌کاربر در سراسر جهان در سال 2024 شناخته شد. به‌همین‌دلیل بسیاری از افراد برای به کارگیری روش‌های تبلیغاتی در فضای دیجیتال از اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام می‌توانید از روش‌های مختلفی همچون تبلیغات در اینستاگرام، ایجاد پست‌های ارگانیک، محتوای جذاب ویدیویی و عکسی، درج هشتگ‌های پرطرفدار، ایجاد روابط با مخاطبان و فالوئرها از طریق ارسال لینک اینستاگرام با ارسال پیامک و... استفاده کنید.

پیشنهاد مکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید چراکه بعد از مطالعه این مقاله با ترفندهای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و نقش پنل پیامکی آشنا خواهید شد.

 

 

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟
اینستاگرام مارکتینگ یکی از شاخه‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است و همان طور که از نام آن پیدا است، صاحبان کسب‌وکار فعالیت‌های بازاریابی خود را در این پلتفرم پیش می‌برند. بازاریابی اینستاگرام از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی تشکیل شده است که صاحب یک کسب‌وکار با کمک آن‌ها به اهداف خود دست پیدا می‌کند. برای مثال یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام انتشار تبلیغات است. افراد به‌ روش‌های مختلفی می‌توانند در اینستاگرام اقدام به تبلیغات کنند. تبلیغات مورد‌نظرتان را می‌توانید به‌صورت تصویری یا ویدیویی در قالب پست‌های تبلیغاتی نمایش دهید. همچنین از قابلیت‌های مختلف اینستاگرام همچون استوری و ریلز نیز می‌توانید برای نمایش تبلیغاتتان استفاده کنید.

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش‌های موثر در دیجیتال مارکتینگ است که منجر‌به جذب مخاطبین جدید و افزایش فروش می‌شود. همچنین اگر پیج فروشگاهی دارید می‌توانید با تهیه پنل پیامکی و دریافت شماره از مشتریان برای کسانی‌که اقدام به خرید از شما کرده‌اند، پیام تشکر یا پیامک فروش ویژه ارسال کنید. مزایای تبلیغات در اینستاگرام شامل دسترسی به جمعیت بسیار بزرگی از کاربران، ارتباط نزدیکتر با مخاطبان، امکان نمایش تبلیغات در قالب‌های مختلف و همچنین قابلیت اندازه‌گیری دقیق و بازگشت سرمایه سریع است.

 

 

چهار اصل طلایی موفقیت برای بازاریابی در اینستاگرام:
یک پیج موفق، یک شبه ایجاد نمی‎شود و برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرامی، باید به ۴ قاعده طلایی زیر عمل کنید:

 

۱. مخاطبین کسب و کارتان را همه جوره بشناسید :
پس از آنکه به بررسی پرسونای مخاطب خود پرداختید و با توجه به محصول یا خدمت خود، جامعه هدف تان را مشخص کردید؛ از ابزارهایی که داخل این پلتفرم وجود دارد می‎توانید برای شناخت علائق و نیازهای فالوورها استفاده کنید. به عنوان مثال: به فالوورهای فعال خود یک پیام در دایرکت بدهید و جویا شوید که شما را چطور ارزیابی می‌کنند.

 

۲. راه های جذب کاربران را بیاموزید :
در استراتژی هایی که برای بازاریابی اینستاگرام طراحی شده، از برخی روش های جذب مخاطب، به این نحو نام برده می‌شود:

هشتگ سازی مناسب در اینستاگرام؛ هشتگ چیزی شبیه کلمات کلیدی کسب و کارها است.
تولید محتوای منحصر به فرد.
استفاده از فرصت هایی مانند چالش، مسابقه، قرعه کشی و...

 

۳. برنامه منظم در انتشار محتوا :
بی نظمی و نداشتن تقویم محتوایی، باعث می‎شود خود را مکلف به انتشار پست، استوری و لایو در زمان های مشخص، ندانید. بنابراین گاهی پیج شما با انفجار مطالب، مخاطب را خسته می‎کند و گاهی روزها می‎گذرد اما مخاطب نشانی از شما نمی‎بیند؛ در نتیجه این گونه شما را رها می‎کند. بهترین راه برای اینکه بتوانید پیج خود را به درستی مدیریت کنید و زمان را از دست ندهید، این است که به استخدام یک ادمین اینستاگرام بپردازید.

 

۴. برگزاری کمپین های حرفه ای :
بر اساس نوع کسب و کارها، کمپین های مختلفی برای افزایش فالوور و دیده شدن حداکثری در میان کاربران، به کار گرفته می‌شود. کمپین های تبلیغاتی همچون راه اندازی مسابقات و ارائه تخفیف های شگفت انگیز، کمپین های انگیزشی مثل حمایت از حیوانات، محیط زیست و یا حمایت از یک قشر خاص مانند نابینایان و در نهایت کمپین های آگاهی دهنده یا اطلاع رسان که با معرفی ویژگی های محصول، باعث ترغیب مخاطب شده و او را به سمت خرید سوق می‌دهد.

 

 

 

افزایش مخاطبان و اطلاع‌رسانی با ارسال لینک اینستاگرام از طریق پیامک :
یکی از روش‌های جذاب بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام، ارسال لینک اینستاگرام در پیامک است. این کار نقش موثری در تقویت صفحه اینستاگرام و افزایش تعداد مخاطبان و فروش دارد. یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی ارسال پیامک طولانی و ارسال لینک در متن پیامک است. هنگام تبلیغات پیامکی این لینک در متن به‌صورت متمایز و به رنگ آبی نشان داده می‌شود.

قرار دادن لینک اینستاگرام در متن پیامک باعث افزایش بازدید از صفحه شما می‌شود. به‌این‌ترتیب اگر محتوای شما برای مخاطب جذاب باشد و تولید محتوا در راستای پاسخگویی به نیاز آن‌ها صورت گرفته باشد، نسبت به فالو کردن پیج ترغیب خواهند شد. ورود کاربران جدید در نهایت منجر‌به افزایش فروش می‌شود.

 

 

پیام رسون

در این مقاله به نقشی که پنل پیامکی در دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام ایفا می‌کند، اشاره کردیم. با معرفی برند، محصولات و خدمات به کاربران جدید و حفظ ارتباط با مشتریان جدید، کمپین تبلیغاتی موفق و فروش بالایی خواهید داشت. در سال‌های اخیر اینستاگرام سهم قابل‌توجهی در افزایش میزان فروش کسب‌وکارهای آنلاین و حضوری داشته است. پس اگر کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید و دوست دارید در پلتفرم اینستا گرام شروع به جذب مخاطب و فروش محصول داشته باشید پیشنهاد میکنم که هرچه سریع تر پنل پیامکی را از سامانه پیام کوتاه تهیه کنید و کسب و کار خود را زودتر رونق دهید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 26 خرداد 1403برچسب:, توسط smsreson