پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم روز جمعه برگزار شد و طبق آخرین خبرها تنها 8 درصد از مردم تهران در این انتخابات مشارکت داشتند. این درحالی است که احمد وحیدی، وزیر کشور با همین اوضاع‌واحوال، پس از پایان رای‌گیری در توئیتی نوشت: «مرحله دوم انتخابات پایان یافت. بحمدلله مردم حماسه آفریدند. از همه مردم شریف سپاسگزارم. از همه همکارانم در وزارت کشور، نهاد‌های امنیتی و انتظامی، شورای نگهبان و ناظرین مردمی مجدد تشکر می‌کنم».
چنین واکنشی از سوی وزیر کشور، تعجب برخی را برانگیخت. به طوری که محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در پاسخ به توئیت احمد وحیدی که حضور مردم در مرحله دوم انتخابات را حماسه خوانده بود، نوشت: «احتمالاً منظورشان از «حماسه»، آن «عدم مشارکت ۹۲ درصدی» در تهران است. خدا قوت به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات».

 


مشارکت پایین روز جمعه حتی واکنش روزنامه فرهیختگان، رسانه وابسته به دانشگاه آزاد را نیز در پی داشت. این روزنامه در گزارشی که روز گذشته چاپ شد، نوشته بود: «دور دوم همه انتخاب‌ها به‌خصوص در مجلس معمولاً با استقبال کمتری برگزار می‌شود، اما زور این انتخابات به خاطر موارد متعددی کمتر از قبل بود». جالب است که در انتخابات دور دوم، اصولگرایان چندان سعی بر توجیه ماجرا نداشتند. حتی علی قلهکی، فعال سیاسی رسانه‌ای اصولگرایان هم به سخنان وزیر کشور واکنش نشان داد و گفت: «توقع این بود که فردای انتخاباتی با این میزان مشارکت (بین ۵ تا 8 درصد در تهران) و این میزان از آراء سفید غیررسمی در مرحله اول حداقل تمام وزارت کشور از امروز تا انتخابات بعدی بسیج می‌شدند تا علل این بی‌رغبتی ملت را بیابند که احمد وحیدی، وزیر کشور توئیت زدند: «مردم حماسه آفریدند!» حسام‌الدین آشنا، مشاور اسبق حسن روحانی هم گویا از اظهارات وزیر متعجب شده است. او در این‌ باره با انتشار توئیتی نوشت: «اگر این میزان مشارکت را حماسه بنامیم، خود و حاکمیت را از درک ضرورت آسیب‌شناسی وضعیت کنونی محروم کرده‌ایم».


البته این مشارکت کم را پارلمان 2 بار تجربه کرده است. یک ‌بار در یازدهم اسفند ماه 1402 که نفر اول یا دوم، ‎آرای باطله بود و آنقدر آرای باطله به‌خصوص در تهران بالا بود که رسانه‌ها از واژه سونامی برای آن استفاده کردند. بار دوم 21 اردیبهشت 1403 که پایتخت مشارکت 8 درصدی داشت. حال سوالی که پیش می‌آید این است، مجلسی که فعالیتش را با حداقل مشارکت آغاز می‌کند با کدام اعتماد به نفس مردمی به بهارستان می‌رود؟ هرچند نباید فراموش کنیم که مجلس دوازدهم هنوز شروع نشده، طبق گفته محمود نبویان از چهره‌های اصلی جبهه پایداری به خبرگزاری فارس تاکنون ۳ بار از رهبری برای حفظ وحدت، تذکر گرفته است.

به هر شکل خرداد ماه امسال پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد. حتی اگر نماینگان آن با کمترین آرا وارد مجلس شوند. تفاوتش ممکن است در این باشد که لایحه و طرح های مجلس جدید دیگر جایی در جامعه ندارد. در دور اول این انتخابات تکلیف ۲۴۵ کرسی پارلمان و در مرحله دوم هم از بین ۹۰ کاندیدا سرنوشت ۴۵ کرسی روشن شد. در تهران تمام 16 نفری که وارد مجلس شدند از لیست امنا و شورای ائتلاف هستند و نفر اول تهران یعنی بیژن نوباوه‌وطن از لیست امنا تنها با 271 هزار رای به مجلس راه پیدا کرد. دیگر می‌توان آرایش سیاسی مجلس آینده که چیزی هم به آغار به کارش نمانده را حدس زد.
انتخابات اسفند ماه سالی که گذشت کمترین مشارکت مردمی و بیشترین حاشیه را داشت. از مانع‌های متفاوت دولت برای منتقدانش و نظارت استصوابی شورای نگهبان برای معدود کاندیداهای شناخته شده مجلس تا ائتلاف‌های عجیب احزاب اصولگرا. بنابراین تایید چند چهره انگشت‌شمار میانه‌رو و اصلاح‌طلب، نشان از آن دارد که شورای نگهبان در راستای همان مسیری که دولت انقلابی در پیش گرفته فقط قصد داشت تا کمی از گلایه‌ها کم کند. آنچه از قانون می‌دانیم این است که پس از مجلس چهارم که قانون نظارت استصوابی را بنا به نوع نگاهی که شورای نگهبان مطالبه می‌کرده، مسیرش را تغییر داد تا گزینشی‌ترین مجلس دوازدهم را رقم بزند. نه انتقادی باشد و نه ساز مخالفی!


در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی که سال ۱۳۹۸ برگزار شد 24/26 درصد از تهرانی‌ها پای صندوق‌های رای رفته بودند. در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز میزان مشارکت مردم تهران 39/34 درصد بود. با این اوصاف، کمترین میزان مشارکت مردم تهران در یک انتخابات در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و 21 اردیبهشت ‌ماه امسال رقم خورده است. فارغ از مساله مشارکت در تهران رخدادی بی‌سابقه نیز در این دوره از انتخابات ثبت شد و آن تعیین تکلیف اکثریت کرسی‌های تهران در مجلس دوازدهم در دوره دوم است.

البته فراموش نکنیم احمد وحیدی که از انتخابات پرشور و حماسه‌آفرینی سخن می‌گوید، گویا قصد دارد که اعداد و ارقام را مانند بسیاری نادیده بگیرد. واقعیت‌هایی که کار را به جایی رسانده است که حتی برخی از اصولگرایان نیز دیگر نمی‌خواهند آن را نادیده بگیرند. عدم حضور چهره‌های سرشناس مردمی و ردصلاحیت‌هایی که باب آن را دولت سیزدهم گذاشت و حاشیه‌های پیرامون آن، گویا خالص‌سازان را هر بار به هدف‌شان نزدیک‌تر می‌کند. در دوره انتخابات مجلس دوازدهم به وحیدی اتهام دخالت وزارت کشور در ردصلاحیت‌ها را هم زده بودند که البته وزیر آن را رد کرد. این اتهام پس از ردصلاحیت گسترده داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس توسط چند نماینده مطرح شد، آنها تاکید داشتند چون پیگیر استیضاح وحیدی بودند، ردصلاحیت شده‌اند. با این حال جدا از آنچه این افراد گفتند، به اذعان برخی از سیاستمداران، سالی که گذشت، وزارت کشور با تغییر شکل ثبت‌نام در انتخابات مجلس توانست انتخابات را که تا پیش از این دو مرحله‌ای بود (تایید توسط هیات‌های اجرایی و تایید توسط شورای نگهبان) به سه مرحله افزایش دهد. ابتدا برخی در پیش‌ثبت‌نام ردصلاحیت شدند، بعد توسط هیات‌های اجرایی ردصلاحیت شدند و باقی‌ماندگان باید منتظر مرحله سوم باشند تا نظر شورای نگهبان را دریافت کنند. بدین‌ترتیب، وزیر کشور و وزارتخانه متهم اول ردصلاحیت شدند. هرچند وحیدی با رد این اظهارات درباره ردصلاحیت افراد توسط هیات‌های اجرایی گفت که هیات‌های اجرایی مطابق قانون مستقل عمل کرده و براساس نظرات مراجع پنج‌گانه تصمیم‌گیری می‌کنند.
 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با بازاریابی وابسته با پیام رسون

1403-02-03 20:17:33 229  0  0

شاید به‌منظور درک ماهیت بازاریابی، دانستن پاسخ سوالاتی مانند آیا به دنبال افزایش آگاهی و اعتبار برند خود هستید؟ یا  به دنبال کسب درآمد اضافه هستید ؟ برای داشتن جامعه بزرگی از مشتریان وفادار به استراتژی قدرتمندی نیاز دارید؟ نقطه شروع مناسبی باشد. این سوالات، هدف کسب‌وکارها از انجام بازاریابی و به‌کارگیری روش‌های مختلف برای رشد را مشخص می‌کنند. به‌همین دلیل در این مقاله،میخواهیم در رابطه با بازاریابی وابسته صحبت کنیم و بدانیم که چیست و چه مزایایی دارد پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بازاریابی وابسته چیست؟
بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی آنلاین است که در آن یک فرد در ازای دریافت کمیسیون، محصولات یا خدمات شرکت دیگری را تبلیغ می کند. این کار معمولاً با نوشتن نظرات، وبلاگ‌ها یا پست‌هایی درباره محصول و از طریق پیوندهای وابسته انجام می‌شود.

برای اینکه یک شرکت وابسته بتواند کمیسیون بگیرد، ابتدا باید ترافیک را به وب سایت تبلیغ کننده هدایت کند. آنها این کار را با ایجاد محتوای قانع‌کننده انجام می‌دهند که کاربران را تشویق می‌کند بر روی لینک وابسته منحصر به فرد خود کلیک کنند. هنگامی که کاربر روی پیوند کلیک می کند، به وب سایت تبلیغ کننده هدایت می شود، جایی که می تواند درباره محصول اطلاعات بیشتری کسب کند یا آن را خریداری کند.

برخی از شرکت های وابسته علاوه بر تبلیغ محصولات شرکت های دیگر، محصولات یا خدمات خود را نیز ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک شرکت وابسته ممکن است یک وبلاگ در مورد مد باشد و لباس و لوازم جانبی را از خرده فروشان مختلف بفروشد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب بازاریابی وابسته این است که یکی از معدود روش های کارآمد برای کار از خانه یا کار با استقلال کامل مکان است.

 

 

رکن های اصلی بازاریابی وابسته : 

1- ارائه دهنده یا سازنده محصول : 

فروشنده، به معنی یک کارآفرین یا یک شرکت بزرگ، بازرگان، خالق اثر یا خرده فروش است که محصولی را ارائه می کند، این محصول می تواند یک کالا فیزیکی باشد، مانند کالاهای خانگی ، یا یک سرویس، مانند آموزش های گوناگون.

فروشنده نیازی به مشارکت فعال در بازاریابی ندارد، اما ممکن است تبلیغ کننده نیز باشد و از تقسیم درآمد مرتبط با بازاریابان وابسته سود ببرد.

به عنوان مثال، فروشنده می تواند یک صاحب تجارت الکترونیکی باشد که سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی دارد و می خواهد با پرداختن مبالغی به وب سایت هایی که بازاریابی وابسته اینترنتی انجام می دهند، در قبال تبلیغ محصولاتش، به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کند.


2- بازاریاب وابسته (شخص یا شرکت تبلیغ کننده): 

به عنوان ناشر و تبلیغ محصول شناخته می شود، بازاریاب وابسته می تواند یک فرد یا شرکتی باشد که محصول فروشنده را به شکلی جذاب برای مصرف کنندگان بالقوه به بازار عرضه می کند. به عبارت دیگر، شرکت وابسته محصول را تبلیغ می کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که برای آن ها ارزشمند و مفید است و آن ها را تشویق به خرید محصول کند. اگر مصرف کننده در نهایت محصول را خریداری کند، شرکت وابسته بخشی از سود حاصل شده را دریافت می کند.

شرکت های بازاریابی واسطه ای اغلب دارای مخاطبان بسیار خاصی هستند و عموماً به علایق آن مخاطب پایبند می باشند. این موقعیت یا برند شخصی معروف به شرکت وابسته کمک می کند تا مشتریانی را جذب کند که به احتمال زیاد خرید خواهند کرد.


3- مشتری یا مصرف کننده: 

ممکن است خود مصرف کننده نداند که محرک خریدهای او بازاریابی وابسته است. بازاریابان وابسته این محصولات را در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها با مصرف کنندگان به اشتراک می گذارند و ممکن است مشتریان بی آن که بدانند این اشتراک گذاری هدفمند بوده، محصولات را خریداری می کنند.

وقتی مصرف کنندگان محصول را خریداری می کنند، فروشنده و بازاریاب وابسته سود آن را تقسیم می کنند. گاهی اوقات شرکت وابسته تصمیم می گیرد که به مصرف کننده اعلام کند که برای فروش خود کمیسیون دریافت می کند. در موارد دیگر ممکن است مصرف کننده نسبت به زیرساخت های بازاریابی وابسته در پشت پرده خرید خود بی اطلاع باشد.

اما مشتریان به ندرت هزینه بیشتری بابت محصول خریداری شده از طریق این روش پرداخت می کنند زیرا سهم شرکت وابسته از سود، در قیمت خرده فروشی گنجانده می شود. مصرف کننده فرآیند خرید را تکمیل می کند و محصول را به طور عادی دریافت می کند، بدون آنکه هزینه ای اضافه تحت تأثیر سیستم بازاریابی پرداخت کند.

 

 

 

درآمد بازاریابی وابسته چقدر میتواند باشد :؟ 
مقدار پولی که می توانید به عنوان یک بازاریاب وابسته به دست آورید به عوامل مختلفی مانند محصولاتی که تبلیغ می کنید، ترافیکی که می توانید ایجاد کنید و نرخ تبدیل خودتان بستگی دارد.

با این حال، به عنوان یک قانون کلی، می توان به عنوان یک مبتدی ماهانه چند صد دلار درآمد کسب کرد. و با کمی تجربه و تعهد، می توان درآمد تمام وقت از بازاریابی وابسته به دست آورد. در کل میتوان پرداخت کارفرما را در سه آیتم بیان کرد :

 

1- پرداخت به ازای فروش

2- پرداخت به ازای هدایت مشتری

3- پرداخت به ازای کلیک (Pay Per click)

 

 

مزایای بازاریاب وابسته : 

1- درآمد نامحدود

2- عدم نیاز به پشتیبانی مشتری

3- دورکاری

4- مقرون به صرفه بودن

5- سهولت و انعطاف پذیری

6- درآمد وابسته به کیفیت عملکرد

 

 

 

پیام رسون 
 

در این مقاله به معرفی بازاریابی وابسته پرداختیم و آموزش دادیم که شما میتوانید در خانه خودتان پشت میز یا در تخت خوابتان باشید و کسب درآمد کنید بدون آنکه دغدغه محل کار و رفت وآمد را داشته باشید . ارسال پیامک و تبلیغات اس ام اسی همانند یک بازاریابی وابسته عمل میکند و شما میتوانید با خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در هر جایی برای خودتان کسب درآمد داشته باشید و بهترین استفاده را از لحظه های خود ببرید . 

پس هرچه سریع تر برای کسب و کار خود پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه تهیه کنید و از درآمد ماهانه خود لذت ببرید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

قیمت دلار با نوسانات محدود، روز دوشنبه را به پایان رساند. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و کارشناسان اقتصادی دلار را در روند اصلاحی می‌دانند. به اعتقاد آن‌ها دلار در روند صعودی در حال استراحت است. 

 

قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

 

قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

ثبات دلار کوتاه‌مدت است
فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیارهایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارزهای خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.

 

تتر به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت
قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد. گفتنی است اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس ویژه فروشگاه های اینترنتی

1403-01-30 16:47:48 82  0  0

یکی از دغدغه‌های اصلی این روزها در خرید اینترنتی ، اعتماد به فروشگاه‌های اینترنتی است چرا که هنوز خیلی از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی قصد سوء استفاده از مشتریان را دارند . در اینجا می‌توان از ضرب المثل معروف تر و خشک پای هم می‌سوزند استفاده کرد .

پس  فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر باید به دنبال راه حلی باشند که بتوانند اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و مشتریان بااطمینان کامل هزینه جنس را پرداخت کنند .

یکی از راه حل های جلب اعتماد فروشگاه‌های اینترنتی برای مشتریان استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس‌ ام‌ اس توسط فروشگاه و سایت‌های اینترنتی است .در این مقاله که در سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است می‌خواهیم برای شما از کاربردهای پنل پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی از جمله ارسال رمز یکبار مصرف ، ارسال کد مرسوله ، پیگیری سفارش ، شناخت بهتر مشتریان با ارسال لینک نظرسنجی ، اجرای استراتژی بازاریابی از طریق معرفی محصول و افزایش ترافیک سایت با ارسال لینک مستقیم بگوییم پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

ارسال رمز یکبار مصرف؛ مهم‌ترین کاربرد پنل پیامکی ویژه فروشگاه اینترنتی :
اولین و مهم‌ترین کاربرد پنل پیامکی برای فروشگاه اینترنتی، فرستادن رمز یکبار مصرف برای مشتریان است. رمز یکبار مصرف یا همان otp برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به حساب کاربری افراد استفاده می شود. کاربردهای این نوع رمز عبور برای افزایش امنیت سایت شامل موارد زیر می‌شود:

- تشخیص ربات از انسان
- کاربرد به‌عنوان captcha
- ارسال کد فعالسازی پیامکی و صوتی

- ارسال کد فعالسازی و تایید شماره تلفن


ارسال پیامک OTP از طریق خطوط خدماتی حتی برای افرادی که شماره‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز امکان‌پذیر است ( یا اینکه میتوانید از اپراتور 9000 پیام رسون استفاده کنید ) . اگر صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید، اولین اقدام موثر برای جذب بیشتر استفاده از ارسال رمز otp است. رمز یک‌بار مصرف نیاز به یادآوری رمز عبور پروفایل افراد ندارد و هر مرتبه به‌سرعت و سادگی ارسال می‌شود.

 

 

ارسال پیامک کد رهگیری مرسوله و پیگیری سفارشات : 
ارسال پیامک کد رهگیری سفارشات یک ابزار ساده و بسیار کاربردی برای مدیریت حمل‌ونقل سفارشات از فروشگاه‌های اینترنتی و اطلاع‌رسانی در مورد ارسال سفارشات مشتریان به آن‌ها است. استفاده از پنل اس ام اس برای این کار میتواند به افزایش حس اعتماد در مشتریان کمک کند. همچنین با ارسال کد پیگیری برای مشتریان از حجم تماس‌ها برای دریافت کد پیگیری پستی و پیگیری محصولات خریداری شده، کاسته می‌شود.

در این مسیر اولین چیزی را که باید بدانید اینست که پنل پیامکی چیست و استفاده از آن چگونه باعث می‌شود تا بازاریابی موفقی داشته باشید.

 

 

 

شناخت بیشتر مشتریان با ارسال لینک نظر سنجی : 

نظرات مشتریان در رشد کسب‌وکارها اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از افرادی که قصد خریداری محصولات و خدمات مختلف را دارند، سعی می‌کنند از نظرات ثبت شده یا رتبه‌هایی که مشتریان برای محصولات گذاشته‌اند، برای تصمیم‌گیری نهایی استفاده کنند. همین موضوع باعث شده تا هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی برای هر صفحه از محصولات خود فرم نظرسنجی مشتریان را آماده کنند. علت اصلی توجه به نظرات مشتریان این است که صاحبان کسب‌وکارها پذیرفته‌اند نظرات مشتریان در تصمیم‌گیری خریداران اهمیت بسیاری دارند.

اولین قدم برای جمع‌آوری حجم زیادی از نظرات مشتریان، پرسش از آنهاست. به همین دلیل آماده کردن فرم نظرسنجی می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش تعداد نظرات داشته باشد. هرچه شما در آماده کردن فرم نظرسنجی خلاق‌تر باشید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت. به همین دلیل در ادامه راهکارهایی را ذکر می‌کنیم که به شما در ایده‌پروری کمک خواهند کرد.

 

نکاتی مهم در آماده کردن فرم نظرسنجی مشتریان :
هنگامی که تصمیم می‌گیرید نظرات مشتریان خود را درباره محصولات خریداری شده بپرسید، باید چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید و پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، صراحت شماست. در واقع شما می‌دانید که چرا این فرم‌ها به مشتریان ارسال می‌شوند و بازخورد آنها در روند بازاریابی شما چه تأثیری دارد. اما یک موضوع مهم را باید در نظر داشته باشید و آن هم جذابیت فرم است. شما باید فرم نظرسنجی مشتریان را به شکلی آماده کنید که افراد با ورود به آن، تشویق شوند که تا آخرین سؤال را پاسخ دهند.

 

نظرسنجی در قالب پیام متنی :
یکی از روش های ارسال لینک نظر سنجی استفاده از ارسال پیامک است که با خرید پنل پیامکی قابل ارسال میباشد . این نوع نظر سنجی در قالب پیامک‌های موبایلی به مشتریان ارسال می‌شوند. چنین روشی برای مشتری و صاحب کسب و کار می‌تواند ساده‌تر و سریع‌تر باشد. (CTA) این پیام، لینکی است که مخاطب را به فرم نظرسنجی مشتریان وارد می‌کند. چنین روشی برای قشر جوان‌تر کاربرد دارد که دلبستگی آنچنانی به ایمیل ندارند.

شما می‌توانید فرم نظرسنجی مشتریان را به شکلی آماده کنید که مد نظر خودتان است. برای مثال رتبه‌دهی برای هر عامل مانند کیفیت محصول، مطابقت محصول با سفارش دریافت شده یا تحویل در زمان مشخص شده، امکان‌پذیر است. این در حالی است که می‌توانید بستری را برای مشتریان آماده کنید که محصولات شما را توصیف کنند.

 

افزایش ترافیک سایت با لینک مستقیم : 

ایجاد ترافیک یعنی هدایت بازدیدکنندگان به سایتمان. این کار می‌تواند هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین انجام شود. مثلا در رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های دیگر افراد را تشویق می‌کنیم تا از سایت ما بازدید کنند. ترافیک همچنین می‌تواند با روش‌های آفلاین ایجاد شود. مثل ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، کارت ویزیت و حتی تماس‌های تلفنی که میتواند با استفاده از اپراتورهایی مانند اپراتور 9000 انجام شود و علاقه‌مندان را ترغیب کنیم تا از سایت ما بازدید کنند. بسیاری از بازاریاب‌های اینترنتی تازه‌کار، فکر می‌کنند ایجاد ترافیک کار بسیار سختی است؛ ولی این‌طور نیست. فقط کافی است بودجه مناسبی اختصاص داده شود تا بازدیدکنندگان زیادی به سایت سرازیر شوند. اما اگر میخواهید بودجه شما به صورت مفتی باشد میتوانید از ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران که در سامانه پیامکی پیام رسون قابل ارائه است ، استفاده کنید . 

 

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله که در سایت سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده به بررسی کاربردهای پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی برای یک کسب‌وکار پرداختیم. مهم‌ترین کاربرد پنل پیامکی برای فروشگاه‌های آنلاین ارسال رمز یک‌بار مصرف یا همان otp است. رمز یک‌بار مصرف به‌همراه سایر کاربردهای ارسال پیامک مثل پیگیری سفارش باعث افزایش حس اعتماد مشتریان می‌شود.

ارسال کد تخفیف، نظرسنجی، معرفی محصول و ارسال لینک مستقیم خرید از مزیت‌های دیگر استفاده از پنل پیامکی برای کسب‌وکار اینترنتی محسوب می‌شوند. کاربردهای ارسال پیامک منجر به افزایش فروش آنلاین و ترغیب بیشتر مشتریان به خرید از یک برند می‌شوند؛ بنابراین از این روش برای تدوین استراتژی‌های جدید بازاریابی استفاده کنید.

اطلاع‌رسانی‌های جدید برای محصول و خدمات و آگاهی از علاقه‌مندی‌های مشتریان از مزیت‌هایی است که با پنل پیامکی از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. انتخاب متن تبلیغاتی جذاب، مناسب و ترغیب‌کننده باعث افزایش اثربخشی ارسال اس‌ ام‌ اس می‌شود. برای استفاده از این خدمات به شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی مراجعه کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 ارديبهشت 1403برچسب:, توسط smsreson