پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





پیامک ترموکس چیست ؟

14 اسفند 1399 58  0  0

آیا تا به حال شده به این فکر کنید که دنیای دیجیتال برای زندگی امروزه ما مفید بوده یا مضر؟؟؟

 

اصولا با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به روز شدن دنیای مدرن امروزه، استفاده از هر چیزی اگر از ویژگی‌های مثبت و سازنده اش استفاده کنیم، باعث آسایش و رفاه ما می‌شود اما در مقابل آن با سوءاستفاده از همین تکنولوژی و امکانات دیجیتال، نه تنها آرامشی را برای ما نمی‌گذارد بلکه تاثیرات منفی فراوانی را نیز به همراه دارد.

اگر بخواهم مثالی را برای شما همراهان همیشگی پیام رسون بزنم، ابزارهای هک و اسپم  همان ترموکس هستند .

هستند افرادی که با استفاده از کدها و قابلیت های ترموکس، با ارسال یک پیام ناشناس، نرم افزار یا موبایل افراد را هک می‌کنند و به اطلاعات شخصی آنها دسترسی دارند.

امروز سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد ترموکس را برای مخاطبان خود معرفی کند و توضیح واضحی را درمورد آن  بدهد تا مخاطبین خود را بیشتر با این برنامه آشنا کند.

 

 

 

ترموکس چیست؟

اگر کسی به بحث امنیت شبکه و هک کردن علاقه داشته باشد، بی‌تردید نام ترموکس را شنیده است. ترموکس در واقع یک شبیه ساز لینوکسی است که در آن فقط کدها و دستورات قابل نمایش هستند. این شبیه ساز قابلیت این را دارد که دستوراتی را به صورت کد اجرا کند و این کد را در ابزارهای دیجیتال دیگر نیز پیاده کند و نکته قابل توجه این است که می‌توان بدون دسترسی مستقیم به دستگاه مورد نظر و دسترسی به روت، فعالیت خود را انجام دهد. ترموکس علاوه بر نفوذ به نرم افزار ها، می‌تواند فعالیت های دیگری نظیر ارسال اس ام اس اسپم را داشته باشد، و به همین دلیل است که سامانه پیام کوتاه شیراز به کسب و کارها پیشنهاد می‌دهد که برای سازمان خود حتما از یک سامانه پیام کوتاه معتبر و امنیت بالا استفاده کنند.

 

ترموکس در ارسال پیامک همان ارسال اس ام اس اسپم است که می‌تواند خطرناک باشد و نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد. با این حال برخی افراد گمان می‌کنند که اگر برای کسب و کار خود از ترموکس استفاده کنند، برای آنها به صرفه است و در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند. اما باید بدانند که آسیب این مدل از ارسال پیامک برای کسب و کار بسیار  بیشتر است و اگر به دنبال یک راه مقرون به صرفه هستید تا برای کسب و کار خود تبلیغات پیامکی داشته باشید، می‌توانید به ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران یعنی سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و از هر نظر آسوده خاطر خواهید شد.

 

ارسال پیامک ترموکس از نظر قانونی :

 

همانطور که گفته شد ارسال اس ام اس با ترموکس، شیوه ای از اسپم است و گفتیم که از نظر حرفه ای راه حل مناسبی برای رسیدن به اهداف بازاریابی نیست، حال علاوه بر آن از نظر قانونی نیز دارای مشکل است چرا که ترموکس می‌تواند پیام های اسپم آزار دهنده ای برای کاربران ارسال کند.

 

اگر در حال برنامه ریزی برای کسب و ما تان هستید و نیاز دارید که تبلیغات انجام دهید، پیام رسون به شما پیشنهاد می‌دهد که بهترین راه حل  استفاده از ارسال پیامک انیوه از یک سامانه پیام کوتاه معتبر است.

 

ما در نمایندگی پیام کوتاه شیراز، شما را در این مسیر از ابتدا همراهی می‌کنیم چراکه رساندن افراد به هدفشان، تخصص پنل پیام کوتاه شیراز است و به خود میبالیم که در طی این سالها تمامی کاربرانی که به اهورا اطلس فارس اعتماد کرده اند،. رضایتشان را با وفاداری به ما نشان داده اند.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 16 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson